سرخط خبرها

آل‌کثیر در آستانه جدایی از پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۳۸۷۰۱
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
  • ۱
آل‌کثیر در آستانه جدایی از پرسپولیس
حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد بعد از جدایی چند ستاره از این تیم، یکی از بهترین گلزنان قرمز‌ها در فصل قبل هم ممکن است از این تیم جدا شود.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی دراماتیک در لیگ برتر اصلا روز‌های خوبی را تجربه نمی‌کند. سرمربی تیم قهرمان به دلیل عدم توافق مالی از این تیم جدا شد. مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر دو ستاره تاثیرگذار پرسپولیس راهی تراکتور شدند و بیرانوند هم در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارد. پرسپولیس هیچ خریدی تا امروز انجام نداده و صدای هواداران این تیم درآمده است. مدیران پرسپولیس فقط طی روز‌های اخیر وعده و وعید دادند و هیچ خبر خوبی از باشگاه پرسپولیس مخابره نمی‌شود.

به غیر از وحید امیری و مرتضی پورعلی گنجی، هیچ بازیکنی تا الان حاضر به تمدید قرارداد خود نشده و مشخص نیست روز شنبه تمرینات پرسپولیس با چند بازیکن شروع می‌شود. مدیران پرسپولیس گویا به خوابی عمیق فرو رفتند و کاملا تا امروز بازنده مطلق نقل و انتقالات بودند. بعد از رونمایی تراکتور از دو ستاره پرسپولیس و خرید‌های جدید استقلال و سپاهان، هواداران پرسپولیس شدیدترین انتقادات را علیه درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس مطرح کردند.

انتقاداتی که فشار را روی باشگاه پرسپولیس بیشتر از قبل می‌کند. حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد بعد از جدایی چند ستاره از این تیم، یکی از بهترین گلزنان قرمز‌ها در فصل قبل هم ممکن است از این تیم جدا شود. عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس که نقش مهمی در قهرمانی فصل گذشته این تیم داشت هم گویا ساز جدایی کوک کرده و مذاکراتی را با باشگاه فولاد و تراکتور انجام داده است.

آل کثیر برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مذاکراتی را با مدیران این باشگاه انجام داد ولی از نظر مالی به توافق نرسید. هرچند باشگاه پرسپولیس امیدوار است با عیسی به توافق برسد و قرارداد این بازیکن را تمدید کند، ولی ممکن است به زودی شاهد جدایی یکی دیگر ستاره‌های پرسپولیس باشیم. اتفاقی که شرایط پرسپولیس را بحرانی‌تر از قبل خواهد کرد و حواشی زیادی را هم به همراه خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
0
اولأکه عیسی جان،توسال قبل هم دماغت بازداشت رفتی سپاهان ودست ازپادرازترفرارکردی برگشتی پرسپولیس،مطمئن باش این تیمهایی که بالفرض حقیقی هم باشند فقط قصدتخریبتودارن،تودیگه اشتباهتوتکرارنکن عزیز،بهترازپرسپولیس پیدانمیکنی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->